familj

Det var en bra dag igår, att det fixar sig för en familj för jag hitta rätt info dit. Man ska inte behöva göra så men en dag hoppas jag det funkar så lätt.Barn familjer får lida för socialen inte gör det rätta. Det hände mig en gång så socialsekr sluta. Och sen erkände de vilka fel de hade gjort mot mig. Visst är jag glad att de erkände de gjorde fel. Men mitt hjärta och många tårar har jag fäldt. Bara för man blir våldtagen samhället måste göra rätt. Det är inte bara det hela min familj syskon som jag saknat i alla år ville inte veta av mig. De dömde ut mig de förstod inte det fanns någon andledning. Hur viktigt det är att få den rätta hjälpen och inte komma flera år efter. Hur viktigt det är med att säga sanningen.

Men jag fick ta hand om andras barn via tingsrätten det gick bra.Det är så konstigt samhälle.
Så socialen behöver kunskap. Därför idag det jag gör är viktigt att det blir rätt för alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0