tips

I morse ringde tele. En tjej som jag gett tips till sa du nu har det hänt nu ska de
göra något efter ett halvår som jag ringt mejlat. Hitta jag rätt person till slut hon
fanns på ett ställe. Som var så gömt men vi fixa det mamman varit så duktig.
Äntligen får de pausa nu vila ut efter allt som varit. Så blir det när man hittar
rätt person som lyssnar. Alla ska göra så inom socialen det ska vara en
självklar sak men en dag hoppas jag det blir så. Nu fixa det . och inget barn
mamma ska lida utan de ska ha rätt hjälp.
I morse ringde tele. En tjej som jag gett tips till sa du nu har det hänt nu ska de
göra något efter ett halvår som jag ringt mejlat. Hitta jag rätt person till slut hon
fanns på ett ställe. Som var så gömt men vi fixa det mamman varit så duktig.
Äntligen får de pausa nu vila ut efter allt som varit. Så blir det när man hittar
rätt person som lyssnar. Alla ska göra så inom socialen det ska vara en
självklar sak men en dag hoppas jag det blir så. Nu fixa det . och inget barn
mamma ska lida utan de ska ha rätt hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0