stroken

När jag fick stroken,Med slagen med knytnärvarna i huvud ansiktet karatesparkar på

kroppen. Jag tänkte nu dör jag,jag blev medvetslös ett tag visste jag skulle ringa
läkare men fik inte. Så skadorna blev mera för det. Allt kom sakta smärtorna var
olidliga. skala på 10. Kunde inte röra mig så mycket. Låg i sängen i 10 år nej så
här kan du inte ligga.Det som gjorde jag kämpa var mina barn det jag brinner för
att ge stöd till våld i relationer. Nu får du ta dig till massören visst det var lätt
hon fick röra mig fem minuter sen åkte jag hem igen. Sen Gjorde jag så till hon
kunde ta hela kroppen. Till slut gick det. Hade min kökstol jag rulla runt på.
Så släppte jag rullstolen. För massagen hjälpte. Men det tog sin tid. Hade
vänster sida förlamad. Skulle jag diska satt jag gjorde det eller det jag skulle
göra.Kunde vara uppe tre timmar sen vila. FIck jag hålla på så hela dagen.
Somna 21 på kvällen gud vad jag hata att somna så tidigt. Men jag kom
upp igen. Mitt mål var ut och dansa och det fick jag.
Idag kan jag vara uppe mera kroppen är starkare av att dansa träna
kroppen. Idag har jag ingen rullstol jag kom ifrån den det var så skönt.
Jag har alltid gillat dansa idrotta något som träna kroppen. Mina söner
o dotter skicka jag iväg till styrketräning när åldern var inne på de.
Jag har spelat fotboll, landhockey gilla jag skarpt dansen är mitt liv.
Jag är konstnärlig av mig. Gillar indredning. Jag är så glad jag fick leva
och kämpa dit jag är idag. Ge inte upp det tar sin tid ni som är i det.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0