vad jag gör

Nu ska jag berätta hur jag gör det är nu 22 år sen jag fick en stroke av misshandel. Jag måste ha klassisk massage på ryggen..Sen tar jag handledsmassage med inraröd lampa på armarna benen. Smörjer in med algesol när det behövs.Sen har jag en ring som gör akunptur i fingrarna de släpper spänningarna. Och slappnar av när jag känner det behövs för kroppen. Så dansar jag tränar pilatesboll styrketräning varje dag med det. Har forbarmadrass.Gör jag inte detta kan inte min kropp röra sig alls.Samt jag fick lumbago av sex övergrepp tränar så det är bättre med det är ischias i ländryggen som strålar ner till benen höfterna och detta hjälper bra kram
Sen ledsagning för att komma ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0