tjej

Igår hände något posetivt en tjej jag tog hand on i tonåren för föräldrarna brydde sig inte samt tagit bort de män som varit elaka mot henne. Hon var på fosterhem men ville vara hos mig så jag fick gå igenom via rättegång för ta hand om henne. Det är min sons halvsyster. Hon kom på besök inte fått jobb innan men nu hade det hänt något. Hon har ett bra liv idag äntligen hon är brandman busschafför polisvolentär sångerska har varit med körslaget.Så de var så trevligt att få träffa henne på ett posetivt sätt med allt hon gått igenom kram♥ jag hade konfermation för henne fotografera henne hade det på en resturang hon fick en diamantring föräldrarna var där med.Men min glädje var att hon skulle få ett bra liv till slut det betydde mest för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0